Szukaj wg koloru:
 
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

TEXTILMANIA.PL

 

 

I. INFORMACJE O SKLEPIE

 

 

  1. Właścicielem sklepu internetowego jest  Magdalena Pazgrat, prowadząca działalność gospodarczą na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod nazwą Textilmania Magdalena Pazgrat, z siedzibą w Jagodowie przy ulicy Letniej 6, kod pocztowy 86-031 Osielsko. Numer NIP: 5542240387 REGON 341325519.

 

Numery telefonów: 697 39 61 42 oraz 52 3278365

 

Adres mailowy: sklep@textilmania.pl

 

DANE DO PRZELEWU:

Textilmania Magdalena Pazgrat

Numer rachunku bankowego: 83 1140 2004 0000 3402 7441 4098.

 

Dane do przelewów zagranicznych:

IBAN:

PL83 1140 2004 0000 3402 7441 4098.

kod BIC/SWIFT mBanku: BREXPLPWMBK

 

Odbiór osobisty: HURTOWNIA TKANIN DORTEX Bydgoszcz, ul. Gryczana 7,

 

  1. Wszelką korespondencję, tj. przede wszystkim oświadczenia związane z zawartą umową sprzedaży (np. zgłoszenie niezgodności towaru z umową lub odstąpienie od umowy sprzedaży) oraz zwroty towaru, należy kierować na następujący adres:

 

 

Textilmania

ul. Gryczana 7

85-417 BYDGOSZCZ

 

  1. Niniejszy Regulamin reguluje stosunki prawne pomiędzy przedsiębiorcą, wskazanym w ust. 1, a konsumentami zawierającymi umowę na odległość za pośrednictwem sklepu internetowego www.textilmania.pl. W przypadku dokonywania zakupów we wskazanym sklepie internetowym przez przedsiębiorcę, zastosowanie znajdują przepisy ogólne prawa cywilnego, z wyłączeniem szczególnych uregulowań dotyczących konsumentów.

 

  1. Warunkiem korzystania ze sklepu internetowego jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i zaakceptowanie jego postanowień.

 

  1. Żaden z zapisów Regulaminu nie ma na celu:

-        ograniczenia lub wyłączenia praw konsumenta, wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa;

-        ukształtowania praw i obowiązków konsumenta w sposób sprzeczny z dobrymi obyczajami;

-        rażącego naruszenia interesów konsumenta.

 

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do zgodności zapisów Regulaminu z obowiązującym prawem, Sprzedająca deklaruje bezwzględne podporządkowanie się prawu powszechnie obowiązującemu.

 

  1. Prawidłowe korzystanie z witryny www.textilmania.pl jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny Zamawiającego następujących, minimalnych wymagań technicznych:

a)      korzystania z jednej z wymienionych poniżej przeglądarek internetowych:

-        Internet Explorer w wersji 7.0 lub nowszej, z włączoną obsługą ActiveX, JavaScript i cookies;

-        Mozilla Firefox w wersji 3.0 lub nowszej, z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i cookies;

-        Google Chrom w wersji 21.0 lub nowszej, z włączoną obsługą appletów Javy, JavaScript i cookies,

b)      ustawienia minimalnej rozdzielczość ekranu 1024 x 768 pikseli lub wyższej.

 

 

  1. Sklep wykorzystuje pliki typu cookie oraz gromadzi w ten sposób informacje dotyczące korzystania przez Zamawiających z witryny www.textilmania.pl. Informacje są gromadzone w celu:

a)      zapamiętania danych logowania Zamawiającego oraz innych danych z nim związanych;

b)      utrzymania sesji Zamawiającego,

c)      tworzenia statystyk wejść na stronę Sklepu;

d)     stałego dostosowywania witryny Sklepu do preferencji Zamawiających.

 

  1. Zamawiający może w każdej chwili samodzielnie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies - określić warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki cookies do swojego urządzenia - za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi.

 

  1. Zabrania się przesyłania treści naruszających przepisy prawa, dobre imię innych osób lub dobre obyczaje.

 

 

II. POLITYKA PRYWATNOŚCI:

 

 

Szanujemy Państwa prywatność oraz dbamy o to, aby nigdy w jakikolwiek sposób nie została ona naruszona. W tym celu stworzyliśmy szereg zasad, którymi kierujemy się przy prowadzeniu sprzedaży naszych tkanin w sieci.

 

  1. Sklep textilmania.pl przestrzega wszelkich wymogów ochrony danych osobowych zawartych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, tj.:

-        Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz w innych przepisach powszechnie obowiązującego prawa.

-        Ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.);

-        Rozporządzeniu z dnia 29 kwietnia 2004 r. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne, służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024).

  1. Przekazane w trakcie realizacji zamówienia dane osobowe są przetwarzane przez przedsiębiorcę, wskazanego w punkcie I.1. niniejszego Regulaminu.
  2. Zamawiający, dokonując zakupu w Sklepie, wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych jedynie w celu realizacji zamówienia.
  3. W ramach realizacji zamówienia dane osobowe Klienta (tj. imię, nazwisko, adres, nr telefonu oraz adres mailowy) zostaną przekazane firmie kurierskiej doręczającej zamówiony przez Klienta towar.
  4. Sklep nie przekazuje danych osobowych ani adresów e-mailowych Zamawiających żadnym podmiotom w celach marketingowych czy innych, nie związanych z realizacją zamówienia.
  5. Osoba korzystająca z witryny internetowej Sklepu może wyrazić zgodę na otrzymywanie newslettera na swój adres e-mail. Tylko Klienci, którzy zgodzą się na otrzymywanie newslettera, będą odbierać na podany adres e-mail informacje o nowych promocjach w sklepie. W każdej chwili można samodzielnie wypisać się z listy odbiorców newslettera lub wysłać do nas wiadomość email z informacją o rezygnacji
  6. W każdej chwili Klient ma dostęp do wszystkich swoich danych, zapisanych w sklepie, logując się na swoje konto oraz może je zmieniać, a także poprosić obsługę sklepu o całkowite usunięcie konta użytkownika.
  7. Sprzedawca może kontaktować się z Klientem celem potwierdzenia zamówienia, danych teleadresowych, czy ustaleń wynikających z treści zawartych w komentarzu do zamówienia.

 

 

III. OFERTA SKLEPU

 

  1. Informacje na temat produktów (w tym ich dostępność) nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży.
  2. Prezentowane ceny są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny nie uwzględniają kosztów wysyłki. Koszty wysyłki są doliczane jako osobna pozycja w koszyku. Informacja o cenie wysyłki podawana jest przed zawarciem umowy sprzedaży.
  3. Minimalna ilość zamówienia to 0,2m, czyli 20cm.

 

 

IV. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

 

  1. Zamówienia mogą być składane drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza zamówień (koszyka) na stronie sklepu.
  2. Zamawiający w celu zainicjowania procedury zakupu towaru za pośrednictwem strony internetowej www.textilmania.pl, powinien wykonać następujące czynności:

1)      dokonać wyboru towarów korzystając z opcji „Do koszyka”;

następnie, za pośrednictwem udostępnianego przez Sklep formularza internetowego:

2)      podać dane, konieczne do zrealizowania zamówienia;

3)      potwierdzić zapoznanie się i zaakceptowanie Regulaminu sprzedaży sklepu internetowego www.textilmania.pl;

4)      wybrać preferowaną formę dostawy;

5)      dokonać wyboru formy płatności;

6)      przesłać wypełniony formularz.

  1. Po przesłaniu zamówienia Zamawiający otrzyma automatyczne potwierdzenie z systemu komputerowego Sklepu, zawierające istotne cechy złożonego zamówienia. Potwierdzenie to nie stanowi zawarcia umowy sprzedaży i służy do potwierdzenia zgodności danych teleadresowych.
  2. Po zweryfikowaniu zamówienia oraz dostępności towaru Sprzedający prześle Zamawiającemu ostateczne potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji. Jest ono równoznaczne ze złożeniem przez Sprzedającego oświadczenia o zawarciu umowy sprzedaży.
  3. Sklep dokłada wszelkich starań, by informacja o dostępności produktu była jak najbardziej aktualna. Sklep zastrzega sobie jednak prawo do odmowy zawarcia umowy sprzedaży w przypadku, gdyby po złożeniu zamówienia okazało się, że brak jest danego towaru w magazynie Sklepu lub magazynach dostawców. Sytuacje takie są wyjątkowe, jednak mogą mieć miejsce z uwagi na specyfikę sklepu internetowego i procesu składania i realizacji zamówień (szczególnie możliwości złożenia zamówienia w zbliżonym czasie przez większą liczbę osób).
  4. Jeżeli Zamawiający dokonał płatności w chwili złożenia zamówienia, a zamówienie nie może być przez Sprzedawcę zrealizowane, Sklep gwarantuje zwrot wpłaconej kwoty niezwłocznie po wskazaniu przez Zamawiającego rachunku bankowego lub innego, preferowanego przez Zamawiającego, sposobu zwrotu wpłaconej kwoty.
  5. Zamówienie może zostać anulowane przez Klienta do momentu przesłania ostatecznego potwierdzenia przyjęcia do realizacji. W późniejszym czasie anulowanie zamówienia jest możliwe po uprzednim uzgodnieniu ze Sklepem, pod warunkiem, że przesyłka nie została wysłana do Zamawiającego.
  6. Do każdego zrealizowanego zamówienia sklep dołącza paragon lub – na życzenie kupującego – fakturę VAT.
  7. Informacja o kosztach dostawy i sposobach płatności umieszczone są w sklepie w zakładkach informacyjnych. Wybór dostępnych sposobów dostawy i płatności, z uwzględnieniem kosztów z nimi związanych, jest dokonywany we właściwym polu formularza zamówienia (w sklepie internetowym). Ponieważ nie świadczymy usług transportowo-dostawczych, koszty dostawy i pakowania towaru są na dowodzie zakupu (paragon) doliczane do ceny towaru.

 

V. PŁATNOŚCI

 

  1. Za zamówienia można zapłacić w następujące sposoby:

a)      płatność za pobraniem – opłata za zamówienie wraz z kosztem wysyłki jest uiszczana jest kurierowi w chwili doręczenia przesyłki;

b)      płatność realizowana przelewem bankowym lub w przypadku wpłaty na rachunek bankowy Sprzedawcy - w tytule przelewu należy umieścić następujące dane:

- imię i nazwisko Klienta

- numer Zamówienia.

Należność należy przelać na rachunek bankowy:

83 1140 2004 0000 3402 7441 4098

c)      płatności internetowe PayU.

 

  1. W przypadku, gdy płatność za zamówienie będzie niższa od podanej w zamówieniu, Sprzedawca poinformuje Klienta o konieczności dopłaty. Zamówienie będzie wysłane po zaksięgowaniu dopłaty, według zasad opisanych powyżej.
  2. W przypadku gdy płatność za zamówienie będzie wyższa od podanej w zamówieniu, sprzedawca poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji z prośbą o podanie nr konta bankowego celem zwrócenia powstałej nadpłaty. Nadpłata zostanie zwrócona niezwłocznie, nie później niż w terminie do 48 h od otrzymania informacji z numerem konta od Klienta.
  3. Wskazane jest, aby dokonując płatności Klient w tytule przelewu wpisał nr zamówienia - brak tej informacji może spowodować opóźnienie w realizacji zamówienia.

 

 

VI. TERMINY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

 

  1. Deklarowane przez Sprzedającego terminy realizacji zamówienia liczone są od dnia potwierdzenia przez Sklep przyjęcia zamówienia do realizacji (dnia zawarcia umowy).
  2. Dokonywanie Zamówień w Sklepie jest możliwe 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku, jednakże, zamówienia są wysyłane od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  3. Czas realizacji zamówienia oznacza orientacyjny termin, w którym zamówienie powinno zostać wysłane do Klienta. Najczęściej towar wysyłany jest w ciągu 24h-48h od daty zaksięgowania wpłaty. W przypadku dokonania zakupu w godzinach przedpołudniowych w dni robocze i zaksięgowaniu kwoty przelewu do godziny 12:00, (w większości przypadków) towar wysyłany jest jeszcze tego samego dnia.
  4. O wysłaniu zamówienia Sprzedawca poinformuje Klienta osobnym e-mailem.
  5. W wyjątkowych wypadkach, gdy z powodu wyczerpania stanu magazynowego zamawianego towaru nie będzie możliwe zawarcie umowy, Zamawiającemu zostanie przesłana informacja o możliwości zmiany zamówienia lub wydłużenia czasu dostawy do momentu, gdy zrealizowanie zamówienia będzie możliwe. Jeżeli Klient zrezygnuje z zakupu lub nie wypowie się jednoznacznie co do przedstawionej propozycji, zamówienie zostanie anulowane a wpłacone przez Zamawiającego kwoty niezwłocznie zwrócone na wskazany rachunek bankowy lub w innej, preferowanej przez Zamawiającego formie.

 

VII.     ODSTĄPIENIE OD UMOWY W PRZYPADKU ZAWARCIA UMOWY

NA ODLEGŁOŚĆ - ZWROT PRODUKTÓW

 

  1. Konsument (Zamawiający), który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia doręczenia towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Wzór oświadczenia o odstąpieniu zostaje Zamawiającemu doręczony wraz z towarem.
  2. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą a Zamawiający jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą mu się odsetki ustawowe od dnia dokonania przedpłaty.
  3. Niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty złożenia tego oświadczenia,  konsument (Zamawiający) winien dokonać zwrotu zakupionego towaru na adres:

Textilmania

ul. Gryczana 7

85-417 Bydgoszcz

  1. Towar winien być zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Konsument (Zamawiający) dokonuje zwrotu towaru na swój koszt - paczki wysyłane za pobraniem nie będą przez Sprzedawcę odbierane.
  2. Sprzedawca niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia konsumenta (Zamawiającego) o odstąpieniu od umowy, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania tego oświadczenia, dokona zwrotu wpłaconej przez konsumenta kwoty, na którą składają się koszty zakupu towaru, koszty przesyłki oraz ewentualne inne koszty, które konsument poniósł w związku z realizacją umowy. Warunkiem dokonania zwrotu wpłaconych kwot jest podanie przez konsumenta (Zamawiającego) rachunku bankowego albo wskazanie innej formy, w jakiej należność ma zostać zwrócona. W przypadku braku takiego wskazania w piśmie zawierającym oświadczenie o odstąpieniu od umowy, Sprzedawca niezwłocznie wezwie konsumenta (Zamawiającego) do wskazania preferowanego przez niego sposobu zwrotu należności.
  3. Zgodnie z przepisem art. 10 ust. 3 ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (t.j. Dz.U. z 2012r., poz. 1225) prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach: 

a)      świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;

b)      świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu.

 

VIII. Odpowiedzialność Sprzedawcy w przypadku niezgodności

towaru z umową

 

  1. Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tytułu niezgodności towaru z umową na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.) oraz ewentualnie w innych powszechnie obowiązujących przepisach prawa.
  2. Reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową należy składać na adres:

Textilmania

ul. Gryczana 7

85-417 Bydgoszcz

  1. Wskazane jest, aby w zgłoszeniu niezgodności towaru z umową Kupujący opisał szczegółowo powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także wskazał adres zwrotny oraz numer rachunku bankowego.
  2. Przesyłki nadawane do Sprzedawcy przez konsumenta (Zamawiającego) w ramach procedury reklamacyjnej winny być opłacone przez konsumenta (Zamawiającego) - Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem. Jeżeli reklamacja będzie uzasadniona Sprzedawca zwróci Zamawiającemu poniesione koszty przesyłki.
  3. W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: lub telefonicznie: 697396142 lub 52 3278365. Udzielimy Państwu wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

 

IX. USZKODZENIA I BRAKI W TRANSPORCIE, OPÓŹNIENIA

 

 

  1. Wskazane jest, aby Kupujący sprawdził stan przesyłki w obecności listonosza lub kuriera. W przypadku, gdy przesyłka nosi ślady uszkodzenia, uprzejmie prosimy Kupujących aby sprawdzili jej zawartość w obecności listonosza lub kuriera oraz spisali protokół uszkodzeń, co będzie bardzo pomocne przy dochodzeniu roszczeń od dostawców z tytułu zniszczenia przesyłki.
  2. W przypadku gdy doręczona przesyłka nie nosiła znamion uszkodzenia, a zawartość uległa zniszczeniu lub przesyłka nie była kompletna, wskazane jest by Kupujący niezwłocznie przekazał taką informację Sprzedającemu, w celu dalszego wyjaśniania przez Sklep zaistniałej sytuacji.
  3. W przypadku opóźnienia w doręczeniu przesyłki przez Pocztę Polska lub Firmę Kurierską klient jest proszony o zgłoszenie tego przypadku Sprzedawcy, a Sprzedawca dołoży wszelkich starań celem wyjaśnienia sytuacji i jej naprawienia.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl